Song Lyrics Afroman - Lets All Get Drunk Tonight    [Lyrics & Song Text Archive]
lyrics archive>> A>> Afroman Singer Lyrics [Afroman other resources]>> Lets All Get Drunk Tonight Song Lyrics


Author/Artist/Singer: Afroman
Music Title/Track: Lets All Get Drunk Tonight
Theme ID: 7964
Album: N/A


Let's all get drunk tonight. (Hell yeah.) I hope I don't fight with a punk tonight. (C'mon.)
Let's all get high tonight. Maybe nobody will die tonight. (C'mon, dance with me baby, c'mon.)
Let's all sell yell tonight. (Sling yay.) I hope I don't go back to jail tonight. (Not tonight.)
Let's go to the club tonight. Find a woman that wanna make love tonight.
Let's get dumb, drink some rum. Make my teeth and gums feel real numb.
We'll be thinking 'bout surviving while we're drinking and we're driving.
Hope I don't wreck when my vision gets blurry. Sober up looking at an all white jury.
Judge don't like no drunk like me. Punk might give me strike number three.
Cause when I'm drunk and when I'm high, I don't give a damn 'bout a DUI.
Let's just get lit, dance like a nitwit, try to talk to the women that we can't get with.
Me and my staff make everybody laugh. If the beer runs out, we can all go half.
It's Friday night. Got the perfect weather. Lets get drunk together.

Let's all get drunk tonight. (Hell yeah.) I hope I don't fight with a punk tonight. (C'mon.)
Let's all get high tonight. Maybe nobody will die tonight. (C'mon, dance with me baby, c'mon.)
Let's all sell yell tonight. (Sling yay.) I hope I don't go back to jail tonight. (Not tonight.)
Let's go to the club tonight. Find a woman that wanna make love tonight.

Bacardi. Colt .45. Let's party. We're still alive.
Tomorrow brings pain and sorrow, but tonight, we're all right.
Drink that beer 'til your belly can't hold it. Tell the homeboys, we fittin' to get loaded.
Rollin' through the Ante-dope Valley out there. Hope the cops don't smell
That beer on my breath, cause if the sheriff catch a whiff of that fifth, it'll probly knock him stiff.
Don't look dumb if my breath on hum. Stick your hand in you're pocket, please, pass some gum,
So the cops can't tell my breath smell. We won't go to jail, we'll go to Palmdale
With the beautiful women and the beautiful weather, we can both get drunk together.

Let's all get drunk tonight. (Hell yeah.) I hope I don't fight with a punk tonight. (C'mon.)
Let's all get high tonight. Maybe nobody will die tonight. (C'mon, dance with me baby, c'mon.)
Let's all sell yell tonight. (Sling yay.) I hope I don't go back to jail tonight. (Not tonight.)
Let's go to the club tonight. Find a woman that wanna make love tonight.

Baby, I beg your pardon, but your outfit's giving me a hard-on.
Maybe some way, maybe some how, you could dance with me, right here, right now.
Been lookin' at you all night long. That DJ's playing my favorite song.
Everything is splendid, don't mean no harm. Don't get offended when I pull your arm.
I ain't felt this good since I don't know when, and I might not feel this good again.
It's Friday night, beautiful weather, let's get drunk together. (C'mon, y'all.)

Let's all get drunk tonight. (Hell yeah.) I hope I don't fight with a punk tonight. (C'mon.)
Let's all get high tonight. Maybe nobody will die tonight. (C'mon, dance with me baby, c'mon.)
Let's all sell yell tonight. (Sling yay.) I hope I don't go back to jail tonight. (Not tonight.)
Let's go to the club tonight. Find a woman that wanna make love tonight.

Let's all get drunk tonight. I hope I don't fight with a punk tonight.
Let's all get high tonight. Maybe nobody will die tonight.
Let's all sell yell tonight. I hope I don't go back to jail tonight.
Let's go to the club tonight. Find a girl that wanna make love tonight


Related Lyrics
Random lyrics: Sell Your Dope, She Wont Let Me Fucc, She Wont Let Me Fuck, She Wont Let Me Fucc, Tall Cans, The American Dream, Tumbleweed, You Aint My Friend, You Aint My Friend, Because I Got High, Colt 45, Crazy Rap, All About Love, Baby Im For Real (Natural High), Til You Do Me Right, Can He Love You Like This?, Cant Stop, Cryin For It, Damn Thing Called Love, Do Me Right, Dont Cha Think, G.S.T., G.s.t., Get You Freak On, Givin Up This Good Thing, Gonna Love You Right, He Said, She Said, Heat Of The Moment, Honey, Honey (Oh How I Need You), How Could You Leave, How Did He Love You, How Do You Tell The One, I Like It Like That, Kicking It, Love By Day, Love By Night, Loves Been So Nice, My Only Woman, No Better Love, Not Enough Hours In The Night, One Night, Ready Or Not, Sara Smile, Sarah Smile, Save It Up, Sayonara, Sprung On It, Taking My Time, Til You Do Me Right, Truly Something Special,
Other Afroman song Lyrics
Bacc 2 School Lyrics
Back 2 School Lyrics
Bak 2 School Lyrics
Because I Got High Lyrics
Because I Got High (Radio Edit) Lyrics
Cause I Got High Lyrics
Colt 45 Lyrics
Crazy Rap Lyrics
Crazy Rap (Colt 45) Lyrics
Cuz I Got High Lyrics
Dirty Rap Songs Lyrics
...Show All
Other Artists
Afroman The Lyrics
After 7 Lyrics
After Crying Lyrics
after dark Lyrics
After Forever Lyrics
After Image Lyrics
After The Fall Lyrics
After The Fire Lyrics
After The Flesh Lyrics
After U Lyrics

All lyrics are property and copyright of their owners and are strictly for educational purposes only.
lyricstrue.net Copyright 2005-2007 All Rights Reserved.
, , Privacy policy