Song Lyrics Ghostface Killah feat Jadakiss - Run    [Lyrics & Song Text Archive]
lyrics archive>> G>> Ghostface Killah feat Jadakiss Singer Lyrics>> Run Song Lyrics

Author/Artist/Singer: Ghostface Killah feat Jadakiss
Music Title/Track: Run
Theme ID: 10453
Album: N/A


[Intro: Ghostface Killah]
Pss.. yo, yo, yo (yo son roll!)
Oh shit, yo, yo, run!

[Ghostface Killah]
Aiyo, I jumped from the 8th floor step, hit the ground
The pound fell, cops is coming
Runnin' through the pissy stairwells, I ain't hear nothin'
Buggin', only thing I remember was the bullshit summon
so I stopped at the 2nd floor, ran across, cracks is fallin'
My pockets is lean, clean when I vanished off
Took off, made track look easy
The walkie talkies them D-E-T's had, black, they was rated P.G
Run, I will knock your bug, no, quick flag the car down
Take me to.. Ghost here they come now!
Errr! Pull off quick, back up, hit the bitch, dog
Turned down Hill, light the Marley spliff
Run! I will not get bagged on the rock
Run! I seen what happened to Un, they bad with they cops
Run! They am' shit, plan shit, destroy evidence
Get cassed, I'm not comin' home with no fifty six
Die with the heart of Scarface and take fifty licks
Before I let these crackers throw me and shit
Bounce if you a good kid, bounce, do the bird hop
Curse, swerve to get served, these cocksuckers got nerve
Heard I was killin' shit, they must got word
That I told the chief on Rich Port I don't wanna merge

[Chorus: Ghostface Killah]
Run! If you sell drugs in the school zone
Run! If you gettin' chased with no shoes on
Run! Fuck that! Run! Cops got, guns!
They givin' out life like bird tons
Run! If you ain't do shit, you it
That next felony, nigga, it's like three zip
So, run! Hop fences, jump over benches!
When you see me comin' get the fuck out the entrance!
Run! Fuck that! Run! Cops got guns! Muthafucka..

[Interlude: Jadakiss (Ghostface Killah)]
Ah-hah! I might gotta take my shirt off (yeah, kid...)
I like that one (uh-huh, go in, go in!)

[Jadakiss]
Yo, uh, it's Task Force Tuesday, the NARCS is in the black car
I got fine hundred, hundred packs in my backyard
Clear twelve-twelve's, that look like stuff shells
I'm cuttin' niggaz throats on the sails, while they puff L's
Don't leave nothin' unbagged, shave everything
I learned from the O.G.'s to save everything (to save everything)
They come by one more time, they gon' hop out
They two deep, and one is a bitch, she gettin' knocked out
Then I can get rid of the pack
but I just copped this pretty chrome thing, so I'm dippin' with that
Uh, down-shiftin' on 'em like I got gears on me
(Run!) Besides that, I got about 5 years on me
(Run!) Scared to death, runnin' like I got bears on me
(Run!) My Timb's start feelin' like they Nike Air's on me
(Run!) It's hard for me to slow down, it's like I'm on the Throughway
My belt's in the crib on the floor by my two-way
Now I'm try'nna hold my hammer up, and my pants too
If they don't kill me, they gon' give me a number I can't do
Rather it be the streets, then jail where I die at
And I'm ashmatic, so I'm lookin' for somewhere to hide at
But they too close, and I got this new toast
'Magine if I would of let off a shot or two, you know what I gotta do

[Chorus]


Related Lyrics
Random lyrics: Monster Among Us., Ostracized, Savage Seas (Retribution), Altar Call, Asleep In The Light, Because Of You, Cut the Devil Down, Dear John Letter (To The Devil), Draw Me, Dust To Dust, Easter Song, Glory Lord Jesus, Go To The Hungry Ones, Grace by Which I Stand, Hell Take Care Of The Rest, Here Am I, Send Me, Holy, Holy, Holy, How Can They Live Without Jesus?, How Majestic Is Thy Name, How Majestic Is Thy Name (Psalm 8), I Cant Believe It, I Dont Wanna Fall Away From You, I Want to Be More Like Jesus, I Will Give Thanks to the Lord, I Will Give Thanks To The Lord (Psalm 9), If You Love the Lord, Jesus Commands Us to Go!, Jesus Is Lord of All!, Keep All That Junk To Yourself, Lies, My Eyes Are Dry, No One Believes In Me Anymore, O God Our Lord, On The Road To Jericho, Only By Following Jesus, Open Your Eyes, Pledge My Head To Heaven, Run To The End Of The Highway, Rushing Wind, So You Wanna Go Back to Egypt, Soften Your Heart, Song For Josiah, Song To My Parents, Song To My Parents (I Only Want To See You There), Stained Glass, Summer Snow, The Battle Is Already Won, The Prodigal Son Suite, The Promise Song, The Victor,
Other Ghostface Killah feat Jadakiss song Lyrics
Not found
Other Artists
Ghostface Killah feat Mary J Blige Lyrics
Ghostface Killah feat Method Man Lyrics
Ghostface Killah feat Method ManRaekwon The Chef Lyrics
H Lyrics
H & CLAIRE Lyrics
H amp CLAIRE Lyrics
H and Claire Lyrics
H Claire Lyrics
H-blocks Lyrics
H-Blockx Lyrics

All lyrics are property and copyright of their owners and are strictly for educational purposes only.
lyricstrue.net Copyright 2005-2007 All Rights Reserved.
, , Privacy policy