Song Lyrics Jay - 22 Twos    [Lyrics & Song Text Archive]
lyrics archive>> J>> Jay Singer Lyrics [Jay other resources]>> 22 Twos Song Lyrics

Author/Artist/Singer: Jay
Music Title/Track: 22 Twos
Theme ID: 6837
Album: N/A


people clapping*
Yo whassup everybody this is Mariah Davis, Mad Wednesday's
we here tonight to have a good time ("Yo! Start the show! Start the show!")
Wait a minute; I see my man over there Jay-Z
Jay-Z, Dam Deass let me hear that lil' tape of yours, and it's fat
Why don't you come up here and kick a lil' freestyle
Put that champagne down, and kick a lil' freestyle for me tonight

[Jay-Z]
Yeah, yeah, yeah, yeah
Can I kick it? (Yes you can!) *repeat 3X*
Y'all motherfuckers musta hear that Tribe Called Quest, let's do it again
Can I kick it? (Yes you can!) *repeat 3X*
Well I'm gone... check this out
Too much West coast dick-lickin, and too many niggaz on a mission
Doin your best Jay-Z rendition
Too many rough motherfuckers, I got my suspicions
that you're just fishin to pull up sharks nigga, listen
Too many bitches wanna be ladies, so if you a hoe
I'ma call you a hoe, too many bitches are shady
Too many ladies give these niggaz too many chances
Too many brothers wannabe lovers don't know what romance is
Too many bitches stuck up from too many sexual advances
No question; Jay-Z got too many answers
I been around this block, too many times
Rocked, too many rhymes, cocked, too many nines, too
To all my brothers it ain't too late to come together
Cause too much black and too much love, equal forever
I don't follow any guidelines cause too many niggaz ride mine
so I change styles every two rhymes, hah, what the fuck
That's 22 too's for y'all motherfuckers out there, yaknahmean?
Shall I continue? Check it out, what?

Can I kick it? (Yes you can!) *repeat 3X*
Well I'm gone... yo, yo, yo
Copped to reach my quota, push rock, roll up smooth like on ya
Whole groove like hold-up, swoll up
Too many faggot niggaz, clockin my spendin
Exercisin you're, gay like minds like Richard Simmons
If you could catch Jay right, on the late night
without the eight right, maybe you could test my weight, right
I dip, speak quicker than you ever seen
adminster pain, next the minister's screamin your name
At your wake as I peak in, look in your casket
feelin sarcastic, "Look at him, still sleepin"
You never ready, forever petty minds stay petty
Mines thinkin longevity until I'm seventy
Livin heavenly, fuck, felony after felony, what?
Nigga ya broke, what the fuck you gon' tell me?

("Oooooooooooh!")

Jay-Z, Jay-Z, now you know this is a fat track (aight)
Now this is comin on your new album, on Roc-A-Fella records in ninety-six
(no doubt no doubt) well, it is definitely the bomb
But you know I do wanna say somethin to you, I know
you've been havin a lot of problems with the law
But I know you innocent, and I'm behind you 100%
Mad Wednesday's, Ruby King, DJ Ace, Dang Dash
Roc-A-Fella Records, we all behind you, you can come back anytime
(Hah, thanks a lot)
Wait a minute wait a minute wait a minute wait a minute
Ace, turn that music down
I smell some reefer, now you see?
That's why, our people don't have anything
Because we don't know how to go in places and act properly
("Hey shut the fuck up!")
Wait a minute wait a minute who told me shut the eff up?
Who told me to shut the eff up? Get him out of here
I'm not gonna continue this show, until you throw him out
Get him out right now, then I'ma continue my speech
Thank you, he's out of here now, now like I was sayin
We gotta build our own business, we gotta get our own
record companies goin like Roc-A-Fella Records


Related Lyrics
Random lyrics: Cant Knock the Hustle rmx, Cara Mia, Cashmere Thoughts, Come A Little Bit Closer, Come Dance With Me, Coming of Age, Coming of Age Da Sequel, Crew Love, Dawning, DEvils, Dead Presidents II, Dead Presidents Part 1, EVEN IN THE DARKEST HOUR, Face Off, Feelin It, Friend or Foe, Friend or Foe 98, GUILTY UNTIL PROVEN INNOCENT, Hard Knock Life, Hes Raining In My Sunshine, I JUST WANNA LOVE U, I Know What Girls Like, If I Should Die, Imaginary Player, In My Lifetime Remix, Intro Hand It Down, Intro Hand It Down, IntroA Million And One QuestionsRhyme No More, Its Alright, Its Like That, Keep The Ball Rollin, Lets Lock The Door (and Throw Away The Key), Living Above Your Head, Money Cash Hoes, Nigga What Nigga Who Originator 99, Only In America, Paper Chase, Politics as Usual, Rap GameCrack Game, Real Niggaz, Regrets, Ride or Die, Streets Is Watching, The City is Mine, Tomorrow, Walkin In The Rain, Well Meet In The Yellow Forest, Where Im From, Who You Wit II, Why Cant You Bring Me Home,
Other Jay song Lyrics
A Million and 1 Questions Extended Lyrics
A Week Ago Lyrics
Aint No Nigga Lyrics
Apples, Peaches, Pumpkin Pie Lyrics
Big Pimpin Lyrics
Bring It On Lyrics
Brooklyns Finest Lyrics
Can I Get A Lyrics
Can I Live Lyrics
Cant Knock the Hustle Lyrics
...Show All
Other Artists
Jay & Silent Bob Lyrics
Jay And Silent Bob Lyrics
Jay and The Americans Lyrics
Jay and The Techniques Lyrics
Jay Chou Lyrics
Jay Dee Lyrics
Jay feat Ray Lyrics
Jay Ferguson Lyrics
Jay Gordon Of Orgy Lyrics
Jay Jay Johanson Lyrics

All lyrics are property and copyright of their owners and are strictly for educational purposes only.
lyricstrue.net Copyright 2005-2007 All Rights Reserved.
, , Privacy policy